Filledutten 15/5

..Vet inte om jag ska säga att det gick bra men dåligt gick det iallafall inte. I vissa stunder så var han jättefin och i andra lite sisådär, ibland var det katastrof. Jag är sjuk också :( Så jag kunde inte rida på som vanligt. I vissa stunder speciellt galoppen så var han jättefin. Carro fotade lite. Sen så skulle jag ovh matilda vara lite på slingan och vi hade tänkt att galoppera en pytteliten bit. Eftersom jag vet hur han blir. Man kan minst sagt säga att han tyckte att det var kul! Fast han typ restesig i fattningen och blev lite vild. Jag tror att jag galopperade 5 galoppsprång kanske? Haha men nästa vecka så ska säkerhetsvästen på och då blir det betydligt mer bus än så!
/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0