Gästbloggaren är..

JAG!
Hej allihoppa! Det är alltså jag som ska gästblogga här under två veckors tid istället för Emmy. Blir säkert roligt, att blogga med Anna som jag absolut inte känner alls, men verkar rolig och snäll framförallt så vi ska nog hålla sams :)
Jag är alltså Caroline Bågfeldt emmys typ nästan bästa kompis. Jag har en egen blogg som jag driver och den kommer såklart gå före denna men ska försöka hinna med minst ett inlägg varje dag ;)

Detta är bara ett lite infoinlägg så ni vet lite om mig :P

Jag är 15 bast och har en ponny vid namn Dusty, mer om oss kan ni läsa på min blogg. Jag älskar att säga vad jag tycker och älskar utrsutning, dock är jag ingen rik person så har inte så mycket men att kolla på och skriva om det älsckar jag, så ni kommer troligtvis få en hel del utrustningsinlägg från mig. Alltså hästutrustning.
Äh ni lär märka ;) Hoppas ni inte flyr bara för att jag kommer nu :P
This is me :)
Kram Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0