Sommaren

Jag hoppas att ni kommer att forsta utan vara svenska bokstaver! :)

Jag tror inte att nagon fattar hjur mycket jag langtar till sommaren och specielt midsommar! Det ar ju inte bestammt vad jag ska gora men jag hoppas att det blir som jag planerat! OCh om det blir sa, sa kommer det att bli galet kul! Vill inte avsloja for mycket! Jag langtar mest till bara hela sommarlovet att kunna aka till stranden och sola och bara kunna hitta pa vad man vi nar som helst! Iallafall sa tror jag att min tid pa datorn gar ut snart sa det kommer inte att bli sa langt! Forhoppningsvis sa kommer jag att fa veta vad jagh ska hitta pa senare idag men nu ska jag dra ut till solen puss!
/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0