Spring i benen

Idag så körde jag Joppe på slingan och det gick bra men när jag skulle fånga honom i hagen så var han en mardröm!
När jag först skulle fånga honom i hagen så kom jag en halv meter ifrån honom och sen så springer han iväg och så håller han på ett tag och leker med mig. Sen, efter typ 10 minuter så kommer jag mitt framför honom ca en och en halv meter ifrån och han står stilla. Han försökte gå och höger men jag gick då åt samma håll och sen så försökte han gå åt vänster och jag gör likadant, sen så står jag stilla och han kom fram till mig! ;o lite märkligt, men ändå lite gulligt, men snacka om att jag var SKITFÖRBANNAD när jag gick med honom från hagen!

När jag körde honom på slingan så gick det jättebra tycker jag! Först så joggade jag honom och ökade lite hela tiden tills han sprang maxat, han var helt underbar idag tycker jag! Jag kände honom i munnen och han tog i och han var travsäker och underbar! Om han alltid springer såhär bra så får han springa ifrån mig hur mycket som helst i hagen, nästan ;)

Kramar Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0