Underbara människa

Ville bara att ni skulle få veta vilken underbar vän jag har! Jag tänker inte skriva vem det är för att den det är menat till vet redan att det är hon, eller jag tror att när du har läst texten att du vet vem du är. Asså jag litar inte på någon som jag litar på dig, vet inte hur jag skulle kunna klara mig utan dig. Jag skulle aldrig klara mig utan dig och det har jag bevisat. Vi har haft våra bråk och så men det har ju alla och jag tror bara att det har gjort oss starkare. Vi är likadana känns det som och det är det som gör dig så bra att vara & prata med. Jag hoppas att du inte känner att jag är på dig hela tiden, det känns som att jag är det. Men hoppas att du inte tycker att det är jobbigt. Det är liksom som att när du är där vill jag inte vara med någon annan jag vill bara vara med dig och prata om allt som jag tänker på. Vill aldrig förlora dig, och bara så att du vet så kommer vi att ha det bäst!

Jag säger bara vilken sommar den kommer att bli galen, vi ska uppleva allt och vi ska ha så jävla roligt det ska vi! Det är bara så och jag skulle aldrig välja att göra det med någon annan. För du är bäst och kommer alltid att var det.

Älskar dig ♥
/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0