Min sommar

För det första så måste jag säga att den har varit helt jävla underbar! Har tillbringat min tid galet mycket i stallet och på stan. I början av sommaren så var det nog mest stallet! Jag hjälpte till att måla och massa sånt där. Sen så var det träningsläger vilket jag lärde mig fett mycket på! Var verkligen över all förväntan! Var riktigt lärorikt! Får inte glömma böda heller med vernesa. Har nog inte haft så kul på flera år. Shiet det bara skriker minnen om den resan! 
Stadsfest dag1
Stadsfesten är en historia i säg. Det var några av dom roligast dagarna i mitt liv! Underbart folk och jag spenderade min tid i stan alla ''stadsfestdagar'' Första dagen var det rix fm vilket var hur jäkla kul som helst! Gick med ett roligt gäng från stallet. Vi stog längst fram och såg Eric Saade var mållös!? Iallafall innan jag så eric så köade vi i 7 timmar -.- vilket var sissta gången. Men vi hade kul vi snackade. Tar aldrig slut med snacket när man är med stallmänniskor. Så fick jag Ulrik Munters autograf på min sko. Och kvällen var som sagt underbar! 
Stadsfest dag2
Sen till en utav dom roligaste dagarna. Jag var galet sugen på att dra in på kvällen igen ringde Carro för att fråga om vi skulle dra in vilket hon var på. Jag stack till stallet för att hänga lite kommer inte ihåg vad jag gjorde men iallafall så bestämde sig Anna för att följa med. Vi började att dra in till stan var inte så mycket folk så vi drog hem till Carro. Där gjorde vi inget speciellt haha. Vi besträmde oss för att dra in igen då ropar ett par killar på oss och vi går dit och sätter oss snackar lite med dom! Dom va typ skitpackade dock! Vi bestämde oss för att träffa dom sen igen. Vilket vi gjorde och slutade med att jag hängde lite med en kille sen haha wtf? iallfall det var väll mysigt? Om det är rätt ord haha. Vi fick följa honom till stationen för han visste knappt vart han var. Carro träffade en kille på vägen tillbaka och hade lite kul med han med. Sen drog vi hem för en natt av film och smsande med kalle till klockan 4 på morgonen. Helt galet kul var kvällen!
Stadsfest dag3
Jag och Carro hade nog inte fått nog och bestämde oss för att dra in igen. Fast lika mycket folk vill jag inte påstå att det var. Vi gick mest runt! Fast det var inte tråkigt för det bara stämningen av stadsfest gjorde en glad. Vi träffade iallafall ett par killar som vi började snacka med. Inte något sådär roliga eftersom dom var svinpackade och bara kunde säga samma sak hela tiden iallafall så träffade vi dom rätt sent så vi han dirket inte snacka med dom eller några fler. Fast Carro tog vara på dom vi fick haha. 

Iallafall dom roligaste dagarna helt klart i sommar! Mycket mer som har varit roligt men det är är absolut högst upp! Tack alla som gjort min sommar underbar! 






Snodde lite bilder från bl.a Vernesas mobil, Carro & Alma! :)
/Emmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0